Welkom bij waar zijn ze nu dan weer!

24 augustus 2017 - Schiphol, Nederland

Zoals jullie weten gaan wij een paar maandjes backpacken en onszelf herontdekken in Zuid-Oost Azië. Om onze wanderlust (voor oude mensen die niet bekend zijn met dit begrip --> https://en.wikipedia.org/wiki/Wanderlust (opa's en oma's!)) met jullie te delen zullen wij eens in de zoveel tijd een kleine update geven met foto's. Als het je leuk lijkt om de updates te ontvangen op de mail (abboneer hier onze mailinglijst), we geven te gekke goodies weg bij meer dan 50 abonnees!

Kusjes Anna & Enzo

1. Carien:
    Heeeeeel veeeeeel pezier toegewenst!! We gaan jullie natuurlijk volgen!!! XX
  2. Tom:
    22 augustus 2017
    Zitten we al op de 50 subs?
  3. Douwe:
    Veel plezier! ✌
  4. Richard Eising:
    22 augustus 2017
    Als jullie nu gewoon heeeeeeeel veeel fipjes en foto's op deze blogspot zetten, dan hoeven wij er niet heen om alles te zien.
    Veel plezier en ik ben helwmaaaaal niet jaloers of zo
  5. Richard Eising:
    22 augustus 2017
    Als jullie nu gewoon heeeeeeeel veel foto's en video's plaatsen, dan bekijken wij die en dan hoeven wij er niet heen. Wel zo efficiënt. Geniet er van, voor je het weet heb je drie kinderen, leef je om te werken en breng je twee spaarzegel weekjes vakantie door op de camping op de utrecht se heuvelrug in de tent van opa en oma en hou je je zelf voor dat dat helemaal niet erg is.
  6. Jan:
    22 augustus 2017
    Dit wordt ongetwijfeld een unieke reis! Lekker genieten, Anzo!
  7. Wilma:
    22 augustus 2017
    Fijn dat we zo een beetje bij jullie kunnen zijn. Geniet ze!
  8. Mirjam:
    22 augustus 2017
    We zijn benieuwd. Geniet ze!
  9. Jonathan:
    23 augustus 2017
    Leuk! Ik verwacht jullie snel in Hong Kong!
  10. Tante Henny en om Jan:
    23 augustus 2017
    Geniet van deze ontdekkingsreis. Wees attent en op je hoede, maar geniet van al het nieuwe en relativeer. Thuis is toch het beste, of niet?????
  11. Oma:
    23 augustus 2017
    Wat fantastisch dat jullie dit samen doen, een prachtig en ook wel spannend avontuur. Heel veel genieten en ik ga jullie zeker volgen.
    Goeie reis Xx
  12. Opa Paul:
    27 augustus 2017
    Jezelf herontdekken.Kan heel verrassend aflopen.Bij tegenvallende conclusie,vlucht niet in drank en drugs maar laat je leiden door je beschermengel Anne want dan loopt alles goed af.Een heel fijne vakantie samen.